sobota, 14 grudnia 2013

Dream about love. vol. 1

     Można kochać wspomnienia. Nie tylko ja o tym wiem, prawda? Idealizować pewną osobę z przeszłości i namiętnie wyobrażać sobie co by było gdybyśmy poszli do jednego liceum, albo chociaż wybrali to samo miasto. W pewnym momencie zaczęłam się czuć jak zakochana w duchu. Przecież od końca gimnazjum się z nim nie widziałam.
     Postać B. stała się dla mnie substytutem. Skoro nie spotkałam nikogo w prawdziwym życiu, to znalazłam sobie wspomnienie do pokochania.
     Człowiek naprawdę potrzebuje miłości, szkoda, że tak rzadko lub tak późno to sobie uświadamia.
     A ja muszę zerwać ze swoim wspomnieniowym ukochanym. To też będzie boleć.

1 komentarz :

  1. Dlaczego musisz? Ta platoniczna miłość umrze naturalnie, kiedy spotkasz kogoś rzeczywistego ;)

    OdpowiedzUsuń